Produkt | Antal | Pris | ||
![]() |
Slutty Wife Happy Life Vol 13 | ![]() 1 ![]() |
159 kr | ![]() |
![]() |
Den Ultimata Sexguiden | ![]() 1 ![]() |
159 kr | ![]() |
![]() |
Baby Got Boobs Vol 34 | ![]() 1 ![]() |
259 kr | ![]() |
![]() |
Stars Vol 10 | ![]() 1 ![]() |
259 kr | ![]() |
![]() |
Tushy RAW Vol 5 | ![]() 1 ![]() |
174 kr | ![]() |
![]() |
Pjur Backdoor Anal Water 100 ml | ![]() 1 ![]() |
183 kr | ![]() |
![]() |
Watching My Girlfriend Go Black Vol 5 | ![]() 1 ![]() |
259 kr | ![]() |
![]() |
Hook Gag | ![]() 1 ![]() |
199 kr | ![]() |
![]() |
Brown Bunnies Vol 38 | ![]() 1 ![]() |
159 kr | ![]() |
![]() |
Tushy Raw Vol 62 | ![]() 1 ![]() |
279 kr | ![]() |
![]() |
Brown Bunnies Vol 39 | ![]() 1 ![]() |
159 kr | ![]() |
![]() |
Black Angelika Very Special Nurse | ![]() 1 ![]() |
239 kr | ![]() |
![]() |
Tushy Raw Vol 25 | ![]() 1 ![]() |
174 kr | ![]() |
![]() |
Blacked RAW Vol 19 | ![]() 1 ![]() |
174 kr | ![]() |
![]() |
Catsuit med Mönster 13 | ![]() 1 ![]() |
199 kr | ![]() |
![]() |
Pulsions Vol 2 | ![]() 1 ![]() |
299 kr | ![]() |
![]() |
Euro Threesome | ![]() 1 ![]() |
159 kr | ![]() |
Du sparar: | 771 kr | |||
Summa: | 3 492 kr | |||
Gå till kassan![]() |
Baci Lingerie har fått sitt namn från det italienska ordet "kyssar" som heter just Baci. Från Baci finns ett större utbud med underkläder som började säljas internationellt under 2010. Underkläderna visades upp för första gången på en show i Las Vegas, Nevada. De fina tygerna och dess smickrande stilar kompletterat varje kvinnas önskemål om att hitta något sexigt att klä sig i. Varumärket utvecklas ständigt med nya kollektioner och mönster, inklusive dess serie Diva, som uppmuntrar kvinnor i alla former och storlekar att omfamna sin sexiga sida.
Baci's internationella partners arbetar ständigt för att effektivisera trender, mode och koncept. Baci's filosofi är att öka kvinnors självförtroende världen över och att få människor att våga känna sig sexiga oavsett storlek och social status. Baci är ett unikt företag på många sätt, bl.a. skänker dem tio procent av resultatet till välgörenhet varje år. Varumärket drivs av kvinnor, för kvinnor, och i en anda av kvinnor, för att främja ett sunt sexuellt självförtroende där alla kvinnor är lika mycket värda.